2012.12.11.
23:17

Írta: Noralilla

Bemutatkoznék

Első posztnak nem akarok nagy világ rengető dolgokról beszélni nektek, már ha olvassa valaki a blogomat. Legyen egy egyszerű bemutatkozás.

Noralilla vagyok, 20 éves, Debrecenben tanulok franciát az egyetemen. De nem csak franciául beszélek, angolul is tudok, meg most kezdtem el az olaszt. A franciát 14 éve művelem, kemény erőfeszítésekkel, nem sok eredménnyel. Az angollal csak gimiben kezdtem foglalkozni, sok mindenre ezzel se mentem, nyelvvizsgám nincs belőle, érteni megértem, csak beszélni nehézkes. Minden iránt érdeklődök, bármi érdekel, ha azt érdekesen adják elő nekem. Hangszeren is játszom ám, zenekarban muzsikálok. Kedvenc időtöltéseim közé tartozik a fotózás, a rajzolás, imádok filmeket nézni, bármi jöhet, ami nem véres. Szeretem a nyarat, de inkább az ősz meg a tavasz híve vagyok, a tél is imádni való, ahogy minden fehér és ragyog, ahogy szállingózik a hó és én ott sétálok a szerelmemmel a karácsonyi forgatagon. Hóangyalka, hógolyózás, Karácsony meg Szilveszter. Ez a legjobb a télben, na meg a forrócsoki. Mindenem a zene. Ha az nem lenne, nem tudnék élni. Ha megyek a fülemben mindig szól valamilyen muzsika, akár klasszikus, akár modernebb zene.

Mára egyelőre ennyit, fáradok, a tanulás elszívja minden energiám. Jóéjt és minden jót a leendő olvasóknak is! Holnap jelentkezem komolyabb témával is.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://contedenoel.blog.hu/api/trackback/id/tr504960773

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lullabae 2012.12.11. 23:27:17

Kedves Noralilla!
Sajnálom, hogy a tanulás káros hatással van rád...:S
Kitartás, nemsokára szünet! ;)
süti beállítások módosítása